Alexandre Portela Gutiérrez

Se presenta a:

Círculo que avala su candidatura:

Círculo Podemos Sanxenxo

Son unha persona que sigue estudiando para intentar acadar un futuro mellor, traballo no sector hosteleiro e conozco de primeira man a precariedade laboral.

O ver cómo cada vez os salarios dan para menos e o moito que custa conseguir un traballo digno, creo na Renta Básica Universal como a maior ferramenta para lograr un contrapeso real á presión da patronal e a unha maior distribución de la riqueza.

Propuesta de actuación

O músculo de Podemos son as súas bases e os círculos, debemos amplialos,potencialos e fortalecelos. Para eso é necesario facer reunións cós círculos activos, os que estan en período de activación e crealos ahí donde non estén coa militancia da zona para que estén interconectados horizontalmente, axudándose os uns aos outros tanto en charlas/talleres coma en mobilizacións, etc.

Os círculos de cada municipio son os que mellor coñecen os principais problemas da súa zona por eso necesitamos dotalos de ferramentas, recoller as súas propostas, visibilizalas e darlles comunicación bidireccional.

Desa forma conseguiremos aplicar a fórmula un pé nas institucións e mil na rúa, xa que a xente ó ver que se loita e se involucra tanto as bases, CCG coma as parlamentarias nos seus problemas "mais cercanos" facemoslles ver a nosa implicación en tódolos niveis do ámbito político.